CHA CHA :*

Hejsan "bloggen",
Denna dagen så först :
* skolan, helt ok, bara haft massa tjuriga lärare idag och dom har inte gjort annat än att gnälla.
* Sen efter skolan hem till john med jacob skulle köra lite styrke träning, först så spelade vi pingis jag vann ofc, sen så blev det lite call of duty som äger allt ! sen så fikade vi sen träna i 1 timme , helt slut i armana och brösten nu ;s men så ska det la vara !
sen hänge jacob med hem en stund , och nu ligger jag i sängen och kollar på film, Hoppas att alla kan vara socialla på msn, och alla som spelar petville på facebook så gärna adda mig som granne !
men nu ska jag slut tjöta! puss <3


Varför, Varför och Varför ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0